Ahoi!

Aeg láheb tóesti ruttu edasi, hámmastav.
Mul praegu koolist suusapuhkus, ehk siis niisama 2 vaba páeva+nádalavahetus :D
Mu host vend Áttila teatas eile, et ta ei tulegi Ungarisse meile külla, vaid pórutab Inglise armeega kas Afganistani vói Iraaki.. Me emaga loodame, et ta seda siiski ei tee, aga mine tea, noor mees, móistust veel nagu napib. Aga jah.
Homme láheme sópradega kinno ja siis tulevad Karen (Eesti vahetusópilane) ja Vivian (Hiina vóp) minu poole nv-ks. Kui laager oli, siis tegime kokkuleppe, et káime üksteisel külas, et náha Ungari erinevaid paiku. Geniaalne, kas pole ;) Muidu vóib juhutda selline tobe asi, et 5 kuu párast mótlen, et polegi nagu midagi náinud ja sellest oleks vága kahju.
Siis hmm, vahepeal on selline tunne, nagu keel hakkaks juba vaikselt tulema, aga siis járgmisel páeval on táiesti vastupidine emotsioon, et mitte móhkugi ei móista, aga no lahe, selles suhtes, et arenguruumi on veel rohkem kui küllaga ka.
Reedel oli meie koolis Szalakavató, ehk siis 13ndate klasside lópupidu (kuigi koolis káivad nad ikka edasi ning eksameid pole nad veel samuti sooritanud..) ja siis oli ka afteparty Living Room'is (Budapesti klubi).
Mulle vága meeldib mu ingel Hanna. Káime temaga vahest váljas ja niisama. Vága sarnane iseloom on tal minuga. Kusjuures mind járjekordselt hámmastab, et miks mul 3 inlgit on :D Hanna ja Zsofi (ka minuvanune ja hásti tore) ning siis veel vanem ingel, kelle nime ma isegi ei máleta, sest pole temaga kontakteerunud (ta 40ndates naine, selleks puhuks, kui mul tóesti probleemid peaks tekkima vms). Ei, árge nüüd valesti móistke, ma ei hádalda selle üle, lihtsalt nendin fakti :D
Ilmad on siin vórdlemisi jahedad. Umbes sellised külmemad kevad ilmad, nagu ma Eestis máletan, et on. Nüüd sain lópuks kerge nohu ka. Juhuu... NOT :D
Loodan, et teil ikka kóik hásti ning hoiate mind ka ikka asjadega kursis :)

0 comments:

Post a Comment