Szia!

Uudistest:
Sain Stina pakikese kátte!!! Suur-suur aitáh, ja see oli vága armas, eriti veel sellepárast, et ma ei oodanud midagi peale kirja :D
Virge oli nádalavahetusel siin. Káisime koos Tatabányat avastamas ning ka Budapestis.
Koolist:
Homme on mul inglise keele eksam. Ópetaja arvas, et oleks vága vahva, kui ma ka seda teeks.. Juhhei, párast seda postitust hakkan vast óppima ka, kuigi ma isegi vága ei tea mida :D
Kehkas on nüüd vórgpalli veerand, no selles suhtes, et juhhei :D
Ungari keele ópetaja otsimisega on vága tobedasti. Mitu tükki on lubanud tagasi helistada, kuid pole seda siiski teinud, nii et jamh. Esmaspáeval helistame uuele juba.
Perest:
Mu host vend helistas mulle. Káskis kirjutada márkmepaberitele igapáevased laused ja riputada need igale poole majas, otsida endale ungari poiss-sóber ning enda tuba mitte koristada :D Ta ütles, et ema oli talle öelnud, et koristan enda tuba iga páev (mis tegelikult pole tósi, kuid hoian korras küll) ja see ei meeldinud talle. Káskis raamatud ja riided igale poole laiali játta ning voodi tegemata játta jne. Ütles, et kui koju tuleb ja mu tuba korras on, siis tóstab mu vannituppa vói koridori elama (see siiski naljaga öeldud;) :D

Tegelikult ma ei teagi, mida rohkem siia kirjutada :D
Üldiselt on ikka kóik hásti, tervis kaasa arvatud:)
Palju tervisi ja kallisi ning olge ikka tublid:)

0 comments:

Post a Comment